شبكة و منتديات مخيم العروب

نكت اقرأ واضحك 2
عزيزي الزائر/ عزيزتي الزائرة الرجاء التكرم بالدخول اذا كنت عضوا في المنتدى
أو التسجيل إن لم تكن عضوا وترغب بالإنضمام الى أسرة المنتدى
شكرا نكت اقرأ واضحك Icon_razz
مع تحيات إدارة المنتدى نكت اقرأ واضحك Icon_king

انضم إلى المنتدى ، فالأمر سريع وسهل

نكت اقرأ واضحك 2
عزيزي الزائر/ عزيزتي الزائرة الرجاء التكرم بالدخول اذا كنت عضوا في المنتدى
أو التسجيل إن لم تكن عضوا وترغب بالإنضمام الى أسرة المنتدى
شكرا نكت اقرأ واضحك Icon_razz
مع تحيات إدارة المنتدى نكت اقرأ واضحك Icon_king

هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

هلا وغلا بيك يا زائر نورت المنتدى

السلام عليكم الى جميع الاعضاء والزوار الكرام اذا واجهتكم مشاكل في المنتدى باستطاعتكم اضافت هذا الايميل عندكم والتواصل مباشرة مع فريق ادارة المنتدى او ارسال رسائل الى عنوان الايميل التالي  info@arub.ps
اهلا وسهلا بكم في شبكة ومنتديات مخيم العروب ... املين منكم التسجيل في المنتدى وقضاء اجمل الاوقات ... والان راديو مخيم العروب حصريا على شبكة ومنتديات مخيم العروب ... مع تحيات ادارة المنتدى ...  وأيضا حصريا التولبر الخاص بمنتديات مخيم العروب للتحميل http://arroubwebsite.ourtoolbar.com/

3 مشترك

نكت اقرأ واضحك

احمد محمد
    احمد محمد
    مراقب عام
    مراقب عام

ذكر
    نقاطك : 26935
    سمعتك بالمنتدى : 1

نكت اقرأ واضحك Empty نكت اقرأ واضحك

مُساهمة من طرف احمد محمد السبت فبراير 06, 2010 12:02 pm

1- واحد معاه أرنب بدو يبيعه اجاه واحد محشش وقال له بكم القرد ؟ رد عليه ياخي هذا أرنب مش قرد قال المحشش يابو الشباب أنا سألت الأرنب ماسألتك

2- مره واحـد احـول حـس بالـبـرد وهـو نـايـم قـام وغـطـى اخـوه

3- مره واحد احول فرش فرشه نام جنبها

4-مره واحد صيني تزوج وحده صينيه خلفو طقم فناجين

6- مره خليلي كل مايلمس مكان بجسمو بوجعو لما راح عالمستشفى لقو اصبعو مكسور

7- مره واحد قزم اتزوج وحده قزمه خلفو ولد سمو عبدالله ليش ؟ علشان ماحدش يخبط عله

8- مره واحد رجع بكلامو خبط اللي وراه

9- مهندس كمبيوتر راح يفحص دمو لقاه اكس بي

10- مره واحد اقرع اتزوج وحده قرعه خلفو ولد سمو شعراوي

11- مره همبرجر وبطاطا وبيبسي بركضو في الشارع ليش ؟ وجبه سريعه

12- مره دورية شرطه مسكت محشش قالتلو اركب قالهم لا شكرا البيت قريب

13- مره حرامي مسكتو الكهرب قال مش انا

14- مره طويل اتزوج طويله خلفو ولد لليوم بطلعو فيه

15- مره حلو اتزوج حلوه خلفو ولد بدبق

16- مره قصير وقصيره خلفو ولد علقو بالميداليه

17- مره محشش راح يشتري ساعه لاقاها غاليه اشترى خمس دقائ

18- مره دكتور سنان مصاحب شله خلع منهم

19- مره واحد غبي اشترى مسجل ورجعو ليش ؟ السماعتين بطلعو نفس الغنيه

20- مره غبي حط سيارتو عند مكان مهجور ليش ؟ عشان تصير شبح

21- مره مدرسة رياضيات اتزوجت حرامي خلفو شبه منحرف

22- مره اتنين بدو والتالت مابداش

23- مره واحد غبي اشترى لوح تلج رجعو ليش ؟ لقاه بنقط

24- مره واحد سال الصيدلي في عندك دوا للصراصير قلو الصيدلي وهما من ايش بشكو

25- مره واحد بسأل مسطل بقولو شايف الكتابه يلي عالحيطه قالو شايفها بس مش شايف الحيطه

26- مره واحد بقول لمرته ماش قولتلك صحيني الساعه سته قالتلو ايت اصحيك لا قيتك نايم

27- مره واحد باكستاني قال للباكستالت

28- مره وحده بتقول لزوجها عمرك ماقولتلي كلمة هزني قالها طل

29- مره وحده بتقول لزوجها عمرك ماقولتلي كلمة خش قلبي قالها طلق

30- مواسيرجي شاف واحد بنقط بالفرح حطلو جلده

31- واحد مسطل بيسال مسطل تاني بقلو اليوم السبت ولا الاحد قلو الاتنين قالو معقول جايين مع بعض

32- واحد بسأل مسطل يااخي بشوفك كل يوم بتسهر عند سوسو ليش ماتتزوجها ... اتزوجها طيب وين اسهر بعدين

33- واحد مسطل بيقول بطل الواحد يعرف يسهر بهالبلد ياعمي انا بدي اروح اسهر في القطب الشمال قالو ليشبدك تروح هنال قالو عشان هناك الليل ست اشهر والسهره طويله

34- مره واحد زعلان مع مراته كتب لها ورقة مكتوب فيها صحينى الساعة 6 الصبح قام الساعة 11 لقا ورقة مكتوب عليها قوم اصحا الساعة

35- تهنئة محشش: بمناسبة عيد الام المبارك أهنئكم برمضان جعله الله عليكم زواجا سعيدا وكريسمس خير وكل عام وانتم بخير بمناسبة السنة الجاية مع تحيات جمعية مرضى الزهايمر

36- اتنين محششين بيتفرجو على مطش فالمزيع بيقول "دربكه فى الدفاع، دربكه فى خط الوسط، دربكه فى الهجوم، أوبااااا جوه الجون" فالمحشش قال لزميله "إظاهر ان دربكه ده لعيب ميه ميه"

37- مره واحد مسطول قابل واحد قاله الساعة كام قاله خمسه وخمسه فرد عليه المسطول وقاله ما تعرفشى تقول عشره

38- لغز محشش: قطار يمشي 60 كلم في الساعة فكم عصفور في الشجرة اذا كان الببسي ب75 قرش؟

39- واحد محشش كان حيخبط واحدة بالعربية . قالتله انت ماشفتنيش . قالها أيوه شفتك بس مش فاكر فين؟؟

40- مرة اتنين مساطيل قاعدين ومعاهم مراية فواحد مسك المراية وبص فيها وقال الشكل دة مش غريب عليا راح التانى مسكها وبص فيها وقاله إيه يا عم انت مسطول ده انا
    احمد محمد
    احمد محمد
    مراقب عام
    مراقب عام

ذكر

نكت اقرأ واضحك Empty رد: نكت اقرأ واضحك

مُساهمة من طرف احمد محمد السبت فبراير 06, 2010 12:04 pm

مرة واحد مسطول وقف تاكسي كان سواقه برده مسطول قاله تاخد كام وتوديني فين قاله هات اللي تجيبه وانزلك هنا

سواق ماشى ع الطريق واحد لابس احمر فى احمر شاور له فوقف السواق و قاله انت مين و عايز اية قالة انا الفرفور الاحمر و عايز توصلنى فقالة لا مبوصلش فرافير و مشى و سابة شوية لقى واحد لابس اصفر فى اصفر و بيشاورلة فوقف و قالة انت مين و عايز اية قالة انا الفرفور الاصفر و عايزك توصلنى فقالة لا مبركبش فرافير و مشى و سابة شوية و قابلة واحد لابس اخضر فى اخضر عمل معاة نفس الحكاية ف السواق سابة و مشى شو ية كمان كدة و لقى واحد لابس ابيض فى ابيض بيشاورلة ف السواق وقف و قالة يا ترى انت بقى الفرفور الابيض فقالة الراجل فرفور اية رخصك يا روح امك

واحد واقف على الكوبري بيقول ,36,36,36,36 راح واحد سأله ايه حكاية ال36دي؟ قاله تعالى أوريك قام رماه من فوق الكوبري ..وقال 37,37,37,37

واحد راح للدكتور بيقولوا يا دكتور كل ما اكلم واحد ينام مني ........... يا دكتور ........... يا دكتور

واحد ومراته متخانقين فبطلوا يكلموا بعض فكتب ورقة صحيني الساعه 6:30 علشان عندي شغل ، وحط الورق على السرير ونام صحي الساعة 10:00 فلقى ورقه مكتوب عليها الساعه 6:30 يلا إصحى

 مرة واحد غبى مش عايز يروح المدرسة ابوه قاله ليه مش عايز تروح المدرسة اصل يا
    > بابا المدرس بيقولى انا غبى ومبفهمش قالوا طيب انا هروح معاك المدرسة وهشوف
    > المدرس المهم ان ابو الواد راح المدرسة قال للمدرس انت ليه بتقول على ابنى غبى
    > ومبيفهمش المدرس قال انا هثبتلك ان ابنك غبى راح المدرس قال للواد روح شوفنى فى
    > مكتب الناظر وتعالى راح الواد وجيه قال مش موجود فى مكتب الناظر راح ابو الواد
    > قال ملقتهوش فى مكتب الناظر طيب انزل شوفو فى الحوش

واحد بيقول لحبيبته (واحده ست ) يمكن مكنش غني .. ولا عندي عربية ولا فيلا ولا مزرعة ولا شركه ولا
    > فلوس زي محسن صاحبي ولكني أعشقك واحبك .. فضمته ودمعت عيناها وقالت : إن كنت
    > بتحبني بجد .....عرفني على محســـــن

واحد محشش قاعد مع اصحابه و بيحكيلهم : انا مره طلعلى اسد و كان فى ايدى كباية ميه رميته بيها الاسد طلع يجرى... رد عليه واحد من اللى قاعدين قاله صح انا لما قابلت نفس الاسد ضربته بالقلم ايدى اتبلت

مرة واحد متجوز عنده دولاب قافله 20 سنة والمفتاح معاه هو بس... مراته هتتجنن وتعرف ايه اللي جوه الدولاب... وفي يوم راح الشغل ونسي المفتاح... مراته فتحت الدولاب لقت 20 الف جنيه.. وبيضتين!!!
    لما رجع سألته ايه حكاية البيضتين دول؟ قالها بصراحه... كنت كل ما أخونك مرة أحط بيضاية في الدولاب...
    الست قالت عشرين سنه جواز ومرتين بس... مش مهم... فسألته طب والعشرين الف جنيه؟ قالها كنت كل ما اجمع كرتونه بيض اروح ابيعها

زوجه خوافه قوى كل يوم وهيه نايمة جنب جوزها تقوله الحق يا عبده أنا سامعه
    صوت فى حرامى فى البيت جوزها تعب قوى مش عارف ينام وكل يوم على كده
    قام قلها ياستى ماتخافيش الحرامى لما بيروح يسرق ما بيعملش صوت تانى يوم
    صحته من النوم الحق يا عبده أنا مش سامعه صوت فى حرامى فى البيت

مرة واحد خد زوجتة حديقة الحيوانات و صورها جنب قفص القرود
    و علق الصورة فى الصالون و كتب تحت الصورة
    هذه صورة زوجتى مع القرود
    ملحوظه زوجتى الثالثه على اليمين

مره ولد صغير كل يوم يروح لمحل جاتوهات يقول لصاحب الحل عاندك تورته بالكوسه
    يقوله لأ ياحبيبي تاني يوم يا عمو عاندك تورته بالكوسه يقوله لأيا حبيبي المهم الولد إستلم صاحب المحل 3 شهور و 12 يوم علي نفس النظام صاحب المحل قال لما أقوله اه فيه وخلاص جه الولد اليوم اللي بعد كده قاله عمو عاندك تورته بالكوسه قاله أه يا حبيبي رد الولد قاله يعععععععععععععععععععععع

ولد بارد شبهي راح لصاحب محل قاله عاندك كبريت يقوله أه يرد الولد يقوله طاب هاتلي كيس مكرونه تاني يوم عمو عاندك زيت يقوله اه الولد يقوله طاب هاتلي كيس سكر تالت يوم عمو عاندك بسكوت يقوله اه يا حبيبي يقوله طاب اديني تشيكلس المهم الولد استلم الراجل صاحب المحل كتير علي كده فلما الراجل قابل أبو الولد حاكاله المشكله فزعل أبو الولد وقال للراجل خد العصاية دية و لما يجيلك تاني إضربة بالقلم علي وشه
    احمد محمد
    احمد محمد
    مراقب عام
    مراقب عام

ذكر

مُساهمة من طرف احمد محمد السبت فبراير 06, 2010 12:06 pm

مدير مدرسة عمل فرح وزع على المعازيم أرقام جلوس

واحد شحات راح لواحد عجلاتي قال له أعطيني مما أعطاك الله، قال له العجلاتي خد لك لفة

مرة واحد توأم شاف أخوه قال له: انت فين من الصبح يخرب شكلك أمي خلتني أستحمى مرتين

مذيعة قابلت اتنين مساطيل فسألت الأول: إيه رأيك في مصر؟ فرد عليها و قال: مصر دي أمي، فسألت الثاني نفس السؤال فرد عليها و قال: مقدرش أتكلم على أم واحد صاحبي

مرة واحد ركب دش فوق السطح فعلشان ماحدش يقرب منه من السكان بنى حواليه كوخ وقفله وقال
    للسكان انا حاطط أسد في الكوخ ده فمحدش يقرب منه أحسنله ، السكان فضلوا خايفين يطلعوا السطح لحد مايوم الشجيع بتاعهم طلع وراح فاتح الكوخ راح نازل جري ووشه أصفر السكان قالولوه ايه شوفته ، قالهم لأ أنا شوفت الطبق اللي بياكل فيه بس

مرة وحدة وحشة جدا بتقول لزوجها نفسى ابقا
    عصفورة قال لها وانا نفسى ابقا بندقية

فيه واحد يسأل واحد غبي يقوله اذا عرفت وش معي بالكيس عطيتك منه سمكه...رد عليه الغبي قال بحر

محشش فتح محل غاز فجر اسطوانتين بنص البلد دعاية.

اثنين محششين قاعدين قدام مرايا

قال الأول للثاني قوم نسلم على الرجال الاثنين اللي قاعدين يطالعونا

شافو نفسهم بالمرايا يوم قاموو

قاله الثاني خلاص خلاص اقعد هم جاييين
    احمد محمد
    احمد محمد
    مراقب عام
    مراقب عام

ذكر

مُساهمة من طرف احمد محمد السبت فبراير 06, 2010 12:11 pm

واحدة راحت تخطب لابنها .. ام العروسة بتسألها ... وياترى ابنك بيدخن ؟؟؟ ردت عليها : لا لا لا الحمد لله ، ابنى ما بيدخنش..... الا اذا سكر
    ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ ــــــــــــــــــــ

مره واحد محمل كتاكيت علي عربيه فقابله كشك مرور فساله الظابط ايه اللي معاك ده قاله دي كتاكيت يا باشا قاله بتاكلهم ايه قاله دره وعلف ياباشا فضربه الظابط وقاله اكلهم تورته وجاتوه يا مغفل مشي قابل كشك مرور تاني الظابط بيقوله ايه اللي معاك ده قاله كتاكيت ياباشا قاله بتاكلهم ايه قاله تورته وجاتوه ياباشا راح الظابط ضاربه وقاله اكلهم دره وعلف يا مغفل مشي وقابل كشك تاني الظابط بيساله ايه اللي معاك ده قاله دي كتاكيت ياباشا قاله بتاكلهم ايه قاله بص ياباشا انا بدي لكل واحد مصرفه وهو يجيب اللي هو عايزه ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ ــــــــــــــــــ
    محشش صايم اتصل ببرنامج mbcقالوله اطلب اللي انتي عايزه قاله نفسي اسمع مقطع من اذان المغرب
    ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ ــــــــــــــــــ

واحد مجنون بلايستيشن لما ابوه مات كتب علي قبره gameover
    ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ ـــــــــــــ

واحد محشش مشغل شريط فاضي وقاعد يسمعه جه اخوه محشش اكتر منه

خد الشريط سجله
    ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ ـــــــــــ
    مرة واحد كان نفسه يعمل حاجة الناس تفتكره بيها ففكر انه يغلم نملة الباليه وفعلا جاب النملة ونجح فى تعليمها.... وقال يا ترى مين يقدر الفن ده قرر انه يعرضها على الاطفال
    فقابل ولد وسأله اسمك ايه ؟ قال محمد...
    قال الراجل ايه دى ...
    قال الولد :دى نملة وفعصها باصبعه....
    الراجل اتجنن وقعد فى المستشفى سنين كتيره...
    المهم علم نملة تانية الباليه....
    وقال المرة دى نعرضها على الشباب بيفهم أكتر
    فراح لشاب و سأله اسمك ايه قال :محمد
    قال الراجل :ايه دى قال الشاب: قلتلك من عشرين سنة ان دى نملة وبرضه فعصها باصبعه
    احمد محمد
    احمد محمد
    مراقب عام
    مراقب عام

ذكر

مُساهمة من طرف احمد محمد السبت فبراير 06, 2010 12:15 pm

مرة الريس عايز يزود شعبيته فقال لرئيس الوزراء يعلي الأسعار فالناس تتضايق يقوم هو ينزلها، فعلا رئيس الوزراء زود الأسعار، بس الناس ما اتكلمتش، عادي خالص،

الريس استغرب قوي، وقاله: طب خلي الضرايب على المرتبات خمسين في المية. زود رئيس الوزراء الضرايب خمسين فى المية، الناس هزت دماغها وسكتت.

الريس اتجنن وقال لرئيس الوزرا بص، طلع أي قرار من عندك يخلي البلد تولع، رئيس الوزرا عمل ضريبة اللي يعدي كوبري يدفع عشرة جنيه، الناس نفخت و ضربت كف بكف ودفعوا،

فقام رئيس الوزرا خلى اللي يعدي يدفع عشرة جنيه وهو طالع، وعشرة جنيه وهو نازل من الناحية التانية، الناس قالت اللهم طولك يا روح و أمرنا لله و دفعوا.

رئيس الوزرا كبرت فى دماغه، وأمر إن اللي يعدي بعد ما يدفع عشرة جنيه، و هو خارج من الكوبري ياخد على قفاه،

و نزل الريس بنفسه متنكر يتابع الموقف، الناس تدفع وهية طالعة الكوبري عشرة جنيه، و عشرة جنيه و هية نازلة و تاخد على قفاها وتمشي،

شوية و لقى واحد بيزعق و متضايق، وطى على ودنه قال له 'مالك؟' قال له 'حاجة تقرف! أنا متعطل هنا بقالي خمس ساعات..ما ينفعش كدة .لازم يزودوا الناس اللي بتدينا على قفانا
    احمد محمد
    احمد محمد
    مراقب عام
    مراقب عام

ذكر

مُساهمة من طرف احمد محمد السبت فبراير 06, 2010 12:22 pm

واحد غبي ركب العربية بالليل و لقى الدركسيون و الفرامل مسروقين ... فراح القسم وعمل محضر سرقة ... تانى يوم الصبح راح لاغى المحضر ليه؟؟؟؟؟؟؟؟ إكتشف انه كان راكب ورا

ولد بيسأل أبوه:هي الحمير بتتجوز؟ قاله :يا بني مبيتجوزش أصلاً غير الحمير

واحدة سودة قوي ركبها عفريت حاولوا يطلعوه قالهم نفسي أطلع بس مش شايف

واحدة بتقول لجوزها اطرد السواق كان حيموتني مرتين في حادثة قال لها خلينا نديه فرصة ثالثة ...

واحد قابل صاحبه قاله بقي يا راجل اشوفك امبارح انت و المدام في البلكونة و متسلمش عليا؟؟؟؟؟ قال له لا و الله مش انا

محشش .... سألوه ايه اصعب حاجة في الدنيا ؟؟ قالهم : اني أحدد السكسوكة وانا بآكل لبانة

واحد بخيل عنده 4 اولاد ..... جاب لهم حته لحمة ، وقال لهم: كل واحد يمضغها ويديها للي جانبه

واحد حب يوقف اتوبيس لكنه ماوقفش ... فجرى وراه لحد ما وصل البيت فقال لمراته افرحى النهارده انا وفرت 10قروش .... فقالت له يا خيبتك مش كنت تجرى ورا تاكسى كنت وفرت تلاته جنيه

واحد غبي كل الناس بتقول له يا حمار ، فقام في مرة قال لهم بلاش كلمة حمار دي سموني حاجة تانية فسموه جحش....فراح لمراته فرحان بيقول لها مش الناس خلاص سموني جحش .. قالت له وهي غضبانة.....اتني ما لم انت بكره تكبر وتبقي حمار تاني

مرة ولد شاف قطة فى الشارع قال لأخوه انا هاخد القطة دى اغسلها و اربيها.اخوه قاله لو غسلتها هتموت و سابه و مشى..... رجع بعد ساعتين لقى اخوه بيعيط وبيقوله القطه ماتت.... قاله مش قولتلك لو غسلتها هاتموت ، قاله ماماتتش و انا بغسلها ماتت و انا بعصرها

مره واحد عدى على واحد صاحبه بخيل اوى...... لقاه حاطط ايده على عين الشمال وبيبص بالتانيه... بيقوله مال عينك ؟ قالوا م انا شايفك بواحده . اشغل التانيه ليه!
    واحد راح للدكتور قالوه انا عندي صداع قالوا الدكتور انتا بتنام والشبك مقفول ولا مفتوح قالو مقفول ، قالو الدكتور افتحوا ....تاني يوم جالو الراجل .. فقالو الدكتور ها راح الصداع ؟ قالوا : الصداع راح.....والبوتج از راح......والتلف زيوون راح.... و....و

سواق قتل 60 واحد في حادثة.... لما سأله الظابط ليه قتلتهم؟ قال له كنت ماشي وبعدين فجاة العجلة ضربة ..ولقيت على يميني فرح وعلى شمالي راجلين ... ادخل في مين ؟ قاله الظابط ادخل في الراجلين.. قاله م انا دخلت في واحد والتاني دخل الفرح
    ************************************************** **
    مرة واحدة ست قالت لإبنها :خد الفلوس دى وروح هاتلى دواء يصغرنى عشرين سنة فراح الولد يجيب لها الدواء ورجعا إداها الدواء .. و راح المدرسة....... رجع الولد لقى والدته صغرة عشرين سنة قال لها: إنت صغرتى قوى يا ماما ، بس إيه العيل اللى فى إيدك دة قالت له:إسكت يا واد مش أبوك شرب العلبة كلها

واحدغبي راكب مع ابوه العربيه ابوه قاله اقفل الشباك ياولد الجو برد ... الولد قاله ياسلام عليك اما انت عليك تقاليع هوا يعني لما اقفل الشباك الدنيا بره هتحرر؟
    فيل ونمله ماشين على البحر... فجأه الفيل رمى نفسه فى البحر ليه ؟؟؟؟؟؟؟....... أخو النمله جاى وراهم

واحد اخنف واقع فى بئر مايه ...فمر علية واحد وكان اخنف برضه ، قالة اطنعك ...رد قالة ايوه طنعنى.... قال بتألس علي طيب مش حطنعك
    احمد محمد
    احمد محمد
    مراقب عام
    مراقب عام

ذكر

مُساهمة من طرف احمد محمد السبت فبراير 06, 2010 12:23 pm

واحد بيقول لمراته ... انا النهاردة عايز رومانسية فى البيت ...
    راحت الزوجة سألت امها : يعنى ايه رومانسية يا ماما؟؟
    الام : مش عارفة بس احتياطى إنقعى الرز

مرة واحد مخنوق من الدنيا كلها رن جرس الباب الساعة 10 صباحا فتح
    الباب لقى وحدة مذيعة بتقله ممكن نعرف بتعمل ايه لما تقوم من النوم
    قال انا بقوم من ام النوم
    اروح ام الحمام
    افتح ام الحنفية
    اغسل ام وشى
    اروح ام الغرفة
    اقلع ام الترنج
    البس ام البنطلون
    انزل من ام الشقة
    اركب ام الاتوبيس
    انزل من ام الاتوبيس
    اروح ام الشغل
    وبعد ما اخلص ام الشغل
    ارجع ام البيت وخلاص
    فقالت المذيعة شكرا يا فندم ويلعن ام البرنامج اللى خلانا نشوف
    ام وشك

وحدة حامل فى ثلاث توائم يوم الولادة الدكتور بيطلع العيل الأول لقاه نايم وساكت
    قعد يضريه على وشه حتى صرخ الطفل ركنه على جنب وطلع الطفل الثانى لقاه زى أخوه قعد يضربه لما فاق وركنه
    جه الدكتور يدور على الطفل الثالث مش لاقيه راح ماشى وقال للممرضة كملى لأنهم اثنين بس
    الممرضة جت تكمل لقت الطفل الثالث طالع براسه بالراحة وبيسألها
    هو الراجل اللى بيضرب العيال مشى ولا لسة

مرة واحد قال لصاحبه عاوز أعمل مفاجأة لمراتي فى
    عيد جوازنا
    صاحبه : هتعمل لها إيه؟
    حوديها
    الصين
    يا راجل فى
    عيد جوازكوا العاشر توديها الصين، أومال فى عيد جوازكوا الخمسين هتعمل ايه؟
    حروح اخدها
    معلم برازيلي
    معلم برازيلي
    عضو جديد
    عضو جديد

ذكر
    نقاطك : 5094

مُساهمة من طرف معلم برازيلي الأربعاء يونيو 02, 2010 3:01 pm

نكت حلوة كثييييييييير
    مشكور